U kunt per e-mail, telefonisch en per post contact met ons opnemen.
Telefoon
Op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur
Postadres
ZOVAR, Postbus 16114, 2500 BC DEN HAAG
Voor vragen over de identiteitsvaststelling voor het servercertificaat via AMP Groep
(U kunt tot 24 uur van tevoren uw afspraak wijzigen)
Bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 8.30 tot 17.00 uur.
U kunt tot 24 uur van tevoren uw afspraak wijzigen.
• T: +31 30 240 80 20
• E: info@ampgroep.nl
Bereikbaar van
maandag tot en met vrijdag van 08.30 - 21.00
zaterdag van 08-30 - 17.00
Installatie servercertificaten
Supportdesk Atos
Telefoon: + 31 30 799 87 46
E-mail: UZI-pas.support@atos.net
Op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur
Voor vragen over facturen en betalingen
Klantenservice Cannock (voorheen X-pact)
Telefoon: +31 88 116 80 40
E-mail: CIBG@cannock.nl
Op werkdagen van 8.45 tot 16.45 uur
Klachten
Wij zijn een merk van de uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, het CIBG. Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch niet helemaal tevreden zijn over onze dienstverlening, dan kunt u een klacht aan het agentschap CIBG sturen.